Po ustaleniu jak będzie wyglądać upozowanie, przedsiębiorstwo opracowuje swój plan marketingowy. Każdy z elementów marketingowych zostaje szczegółowo opisany. Wachlarz oferowanych produktów będzie obejmował zarówno węgierską odzież, jak i meble domowe. Ceny będą wyższe o około 5 procent w stosunku do cen podobnych produktów oferowanych w sklepach – przy czym podstawą do wyższej ceny będzie wygoda, jaką daje nabywcom wysyłkowa forma sprzedaży. Sprzedawane produkty będą opakowane w następującej formie: zdjęcia wszystkich towarów zostaną umieszczone w katalogu, który będzie pocztą dostarczany do domów konsumentów oraz reklamowany w magazynach dla hobbystów i podróżników. Najlepiej, gdy schemat upozowania opracujesz jeszcze przed wejściem na rynek, nim wyznaczysz cenę produktu i zaprojektujesz jego opakowanie. Jednakże nawet w przypadku produktu czy usługi, które już istnieją na rynku, powinieneś wykorzystywać swój schemat upozowania jako wskazówkę przy podejmowaniu wszelkich decyzji na temat każdego elementu mieszanki marketingowej. Każda podjęta przez ciebie decyzja powinna zgadzać się z przyjętym upozowaniem, tak by nie dezorientować nabywców. Zobaczysz, że postanowienia dotyczące jednego z elementów marketingu będą wpływać na twe decyzje dotyczące pozostałych elementów – wszystkie one są bowiem połączone.