Czym jest marketing szeptany?
Można go określać na wiele różnych sposobów, choć przeważnie mówi się o nim albo marketing szeptany, albo ewentualnie Buzz Marketing, choć ten drugi zwrot nie jest aż tak bardzo popularny w Polsce. A o czym mowa? O wyjątkowej odmianie marketingu, która polega na sprytnym sugerowaniu ludziom, co powinni kupić bądź z jakich usług powinni skorzystać. Kwintesencją marketingu jest to, że jego działanie nie powinno być widoczne dla osób z zewnątrz. Marketing szeptany kampanie mogą być dostrzegalne tylko dla tych, którzy sami je planują, organizują i wcielają w życie.
Marketing szeptany jest stosunkowo łatwy do zastosowania i to właśnie sprawia, że przedsiębiorcy chętnie po niego sięgają, albowiem w przeciwieństwie do innych kampanii reklamowych nie muszą wkładać w niego jakichś wielkich pieniędzy, bo niejednokrotnie wystarczy zlecić go jakiemuś „ogarniętemu” freelancerowi, który zajmie się m.in. pisaniem komentarzy na forach internetowych i wystawianiem opinii na temat konkretnych usług czy produktów. Nie jest to nic szczególnie drogiego. Nawet marketing szeptany kampanie wychodzą dosyć tanio w porównaniu do innych typów kampanii reklamowych. A jest to jakiś powód, dla którego warto by było zainteresować się właśnie tą odmianą marketingu.